Έκφραση Μαθητών

KA1 Erasmus+

Αρχική σελίδα Δραστηριότητες Εκπαιδευτικές Σχολικό Άγχος: Αναγνωρίζοντας τον "Αόρατο Εχθρό". Οι εκπαιδευτικοί ως αρωγοί στη διαχείριση του

Σχολικό Άγχος: Αναγνωρίζοντας τον "Αόρατο Εχθρό". Οι εκπαιδευτικοί ως αρωγοί στη διαχείριση του

Οι μαθητές στο διάστημα (Οκτωβρίου – Μαΐου) εκφράστηκαν ποικιλοτρόπως πάνω στο θέμα του σχολικού άγχους είτε ατομικά είτε ομαδικά. Βιντεοσκόπησαν ολιγόλεπτα σκετς με δικά τους ηλεκτρονικά μέσα (κινητά και κάμερες), σχεδίασαν αφίσες με συνθήματα για το άγχος, πήραν συνέντευξη από παιδοψυχολόγους, δημιούργησαν κολάζ, ζωγράφισαν, έγραψαν ποιήματα στα ελληνικά και τα αγγλικά, οργάνωσαν οπτικοακουστικό υλικό και παρουσιάσεις κτλ.

School stress: Recognizing the "invisible enemy". The teachers as assistants in its management.

During the period from October to May, the students expressed themselves in various ways on the topic of school anxiety, either individually or in groups. They recorded short sketches using their own electronic devices (mobile phones and cameras), they designed posters with slogans about anxiety, conducted interviews with psychologists for kids, created collages, painted, wrote poems in Greek and English, organised audiovisual material and gave presentations among other activities.

Υπεύθυνες καθηγήτριες για τη διοργάνωση της δράσης

Teachers in charge of the organization of the event

Τσιπουρίδου Ξανθή ΠΕ02 φιλόλογος

Χιώτη Δήμητρα ΠΕ06 αγγλικών